Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Live στο ΚΥΤΤΑΡΟ


Σου 'χω νέα!

Απόψε και αύριο δεν έχει debate! Μπορείς να βγεις από το σπίτι και σου 'χω και πρόταση:
live στο Κύτταρο: ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ ΓΥΜΝΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ

Τι είναι αυτό; Θα σου πω ή μάλλον θα σου αντιγράψω από το e-mail μου...

Ο Θάνος Ανεστόπουλος (τραγουδιστής, συνθέτης και στιχουργός των Διάφανων Κρίνων), ο συνθέτης Νίκος Πλάτανος (πιάνο) και με την συμμετοχή του μουσικού Νίκου Γιούσεφ (μουσικό πριόνι), παρουσιάζουν για δύο μοναδικές βραδιές μια οπτικοακουστική παράσταση με θεματικό τίτλο –ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ ΓΥΜΝΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ- Μια μοναδική συνεύρεση τριών εξαιρετικών μουσικών από διαφορετικούς τόπους που τους ένωσε η αγάπη τους για την ωραία ποίηση και το πάθος τους για δημιουργία. Τα ποιήματα που φανερώνονται γυμνά και ντύνουν τα τραγούδια. Τα ποιήματα τα αιώνια τα διαχρονικά σε απαθής καιρούς και σε αφυδατωμένες εποχές. Τα ποιήματα και οι ποιητές που αντιστέκονται σε απονευρωμένες μέρες. Η ποίηση σαν όπλο για μια καλύτερη κοινωνία. Κ.ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ,ΑΡΘΟΥΡΟΣ ΡΕΜΠΩ, ΛΑΠΑΘΙΩΤΗΣ, ΣΕΦΕΡΗΣ, ΕΛΥΤΗΣ, Γ.ΚΟΡΟΠΟΥΛΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΠΟΛΥΔΟΥΡΗ, ΣΚΑΡΙΜΠΑΣ,Ε.Α.ΠΟΕ, ΦΡΑΝΣΟΥΑ ΒΙΓΙΟΝ ΣΥΛΒΙΑ ΠΛΑΘ, Ν.ΚΑΒΑΔΙΑΣ κ.α.

Πρέπει να πας και για έναν σημαντικό λόγο που ακούει στο όνομα Νίκος Γιούσεφ, όχι ότι είναι λιγότερο σημαντικοί οι υπόλοιποι συμμετέχοντες! Όμως ο Νίκος είναι αγαπημένος φίλος, ψέματα να πω; Είναι ιδιαίτερος, είναι τελεντάρα και ανήσυχο πνεύμα και παίζει -εκτός απο εξαιρετικό μπάσο- μουσικό πριόνι.

Δες!


7 σχόλια:

kiki είπε...

Όντως είναι καλός μουσικός. Αναρωτιέμαι τι θα είχε γίνει αν είχε μείνει εδώ και δεν είχε φύγει...

Μηθυμναίος είπε...

Πολύ ενδιαφέρον. Να μια ευκαιρία να ξεχάσουμε το ντιπέιτ...

Να 'σαι καλά, Ντάνα μου!

Ιωάννα είπε...

Τι μουρλή που είμαι βρε Ντάνα μου και πήγα και αγόρασα ''Αθηνόραμα'', αφού και πολιτιστικά και ψυχαγωγικά εδώ τα βρίσκω. Μόνο που αυτή τη στιγμή δεν μου χρειάζεται ηλεκτρικό πριόνι, ηλεκτρική καρέκλα μου χρειάζεται, έχω κάνα δυό περιπτώσεις στο μυαλό μου, που θα χρειαστεί σίγουρα.

Unknown είπε...

Κική, δεν πιστεύω πως στ' αλήθεια αναρωτιέσαι! Εγώ είμαι σίγουρη πως θα είχε παραμείνει ένας καλός μουσικός αλλά στάσιμος...

Έμαθα πως έσκισε η παράσταση!

Αγαπάμε Νίκο Γιούσεφ!

:)

Unknown είπε...

Στράτο μου, ευκαιρίες πάρα πολλές αρκεί να υπάρχει διαθεσούλα!

Φιλιά στο Αιγαίο!

Unknown είπε...

Ιωάννα μου, δεν είναι εποχές για να αγοράζουμε "αθηνόραμα" κλπ έντυπα. Προτίμησε τα free press ή ψάχνε στο διαδίκτυο. Θα τα βρεις όλα και τζάμπα! Αμί!

Φιλιά!

kiki είπε...

Το ερώτημα ήτο ρητορικό :-)