Σάββατο 15 Μαρτίου 2008

Ταβανοθεραπεία και ΡΑΠΟΡΤΟ



Τον τελευταίο καιρό απέχω. Όχι μόνο από το blogging. Απέχω γενικώς, απ' όλους και όλα. Με άλλα λόγια έχω κατεβάσει το γενικό του συστήματός μου και ασχολούμαι -με ζήλο- με την ταβανοσκόπηση.

Ένας καλός φίλος πρότεινε να δοκιμάσω και την πατωμασκόπηση αλλά την απέφυγα γιατί αυτά τα χαλιά από τη Μιραράκη με τους χιλιάδες κόμπους, τα αυτοκρατορικά μοτίβα, σε μπορδοκόκκινες και ροδακινοπράσινες αποχρώσεις, είναι κουραστικά στο μάτι. Ταβάνι και πάλι ταβάνι. Ξέρω ακριβώς πόσες σανίδες και πόσους κορμούς έχει. Αναγνωρίζω κάθε ρόζο του ξύλου, με κλειστά μάτια. Ξέρω ακριβώς που βρίσκεται η κάθε σχισμή. Φτιάχνω με το μυαλό μου εικόνες σχηματισμένες από τα νερά των ξύλων. Δεν ξέρω αν έχει στόμα να μιλήσει το ταβάνι αλλά μαζί μου κάνει απίστευτους διαλόγους. Για τα πάντα. Με μια ελαφριά προτίμηση στα μουσικά και στα κινηματογραφικά.

Όταν δεν κάνω ταβανοσκόπηση, βλέπω τηλεόραση. Ανακάλυψα τη χαρά του πρωινάδικου προγράμματος. Τη μυστική συνταγή για καλούς ριγανοκεφτέδες. Έμαθα για την επιροή του Κρόνου στη ζωή μου. Είδα τον Γαλάτη να πετάει χαρταετό. Έμαθα για την λαϊκή τραγουδίστρια που ασφάλισε τα οπίσθιά της. Για το τεστ DNA του Πασχάλη, για το οποίο θέμα δεν είχα πάρει χαμπάρι τόσο καιρό. Βλέπω και ντοκιμαντέρ χάρη στο nova. Έμαθα πως γονιμοποιείται ο τζίτζικας κι ο μέρμηγκας Ωραία πράματα...

Χθες σε μια προσπάθεια να σηκωθεί ο γενικός κι αφού σταμάτησαν κι οι διακοπές ρεύματος, είπα να ανοίξω το laptop να δω αν έχω κάποιο σημαντικό e-mail. Και εκτός από τα σημαντικά μηνύματα, ανακάλυψα με μεγάλη μου χαρά το νέο site του περιοδικού ΡΑΠΟΡΤΟ. Αυτό γενικά δεν λέει κάτι αλλά εγώ προσωπικά, πολύ ενθουσιάστηκα κι αυτός ήταν ένας καλός λόγος για να μειώσω την ταβανοθεραπεία καθώς και την τιβιοπληξία. Ήταν και η πρόσκληση από το περιοδικό, να γράψω πέντε λόγια για τα πέντε χρόνια του, ε δεν μπορούσα να μην ανταποκριθώ στο κάλεσμα. Εντάξει ομολογώ πως βοήθησε και το καινούργιο χτένισμα της Λαμπίρη...

Κι αφού έκαμα το χρέος μου κι ελαφρώς ενεργοποιήθηκα, στέλνω κι από εδώ τις ευχές μου στην ομάδα του περιοδικού και ειδικά στον κ. Κιτσίκη κι ένα ακόμα ευχαριστώ για την φιλοξενία που μου παρέχουν. Καλή συνέχεια σε όλους!


Πάω να συνεχίσω τη ταβανοσκόπηση...


2 σχόλια:

darkwhisper είπε...

From the pale lips of a youth who lay
I'm sleeping my day away
And when the night comes to the city I say:
I'm sleeping my day away
http://www.youtube.com/watch?v=FdDrDa9PGJg
Αυτά για την ώρα buddy και καλό ξεκίνημα!

Unknown είπε...

Καλέ μου Ψίθυρε, σ' ευχαριστώ και σε φιλώ γλυκά!