Κυριακή 30 Μαρτίου 2008

Water on Mars!




Πολύς κόσμος εντός κι εκτός, πάνω κάτω μα και πλαγίως, μεταφέρει περήφανα το Εγώ του και συμπεριφέρεται σαν να ανακάλυψε την Αμερική ακόμα και σε θέματα που έχουν αναγνωρισθεί, έχουν τεκμηριωθεί κι έχουν θεμελιωθεί, εδώ και πολλά χρόνια.

Άνθρωποι που πιστεύουν πως μόνο αυτοί ξέρουν, που έχουν άποψη για τα πάντα κι επιμένουν ότι είναι και η σωστότερη. Σου σηκώνουν το δάκτυλο σαν το δάσκαλο που σε μάλωνε όταν δεν ήξερες μάθημα. Σε κοιτάνε επικριτικά και με τουπέ σαν να σου λένε: "άει ρε που 'χεις κι άποψη, ηλίθιε!"

Είναι οι ίδιοι που σε συμβουλεύουν για το πως θα οργανώσεις τη ζωή σου. Που σου επισημαίνουν τα λάθη, που θεωρούν ότι κάνεις. Που σε ακυρώνουν σαν προσωπικότητα όταν προσπαθήσεις να τους πεις κάτι διαφορετικό από τη δική τους γνώμη. Εκείνοι που τους λες "έχω αυτό" και σου απαντούν "εγώ να δεις τι έχω!"

Αυτοί που έχουν αποφασίσει να σπαταλήσουν τις ζωές τους ασχολούμενοι με το τι κάνουν οι άλλοι γύρω τους αλλά και ασκώντας τους κριτική.

Τους βαρέθηκα όλους αυτούς κι εντός κι εκτός και παντού. Άλλωστε εγώ βρήκα νερό στον Άρη!

Χα!

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μεγειά και με χαρά Dana μου κι από δώδεκα τα ρούχα!
Ωραίο το εξοχικό σου, ψυχή μου, και μπορδοκόκινο, σα τση Μοιραράκης τα ταπέτα.
Ζωή νάχεις να τσι θυμάσαι ούλους εφτούνους που άφηκες οπίσω σου κατά την αναχώρησή σου για το μέτόχι σου.
Εντάξει τώρα; Ευχαριστήθηκες που σου ευχήθηκα μέσα από τα έγκατα τση καρδίας μου;
Να ιδώ εδώ τώρα ποίονε θα 'βρεις για να σκοτώνεσαι... Ή μήπως τον έβρηκες κιόλας;

jimmarg είπε...

Dana μου, ο La Rosfuko μια φορα κι εναν καιρό είχε πει ¨Δεν γίνεται κανείς γελοίος με τις ιδιότητες που έχει, αλλά με τις ιδιότητες που προσποιείται ότι έχει¨, οπότε μην ασχολείσαι με τέτοιους ανθρώπους, μόνοι τους σκάβουν το λάκο τους!

Unknown είπε...

@Βασιλικός κι α μαραθεί... : Ορέ καμαρωμένε, αφού το ξέρεις αν δεν μου πεις τη καλή σου τη κουβέντα, δεν μπορώ να λειτουργήσω η βλόγερ! Ευχαριστώ για τσι ευχές και για ούλα! Σ' άρεσε το μπορδοκόκκινο εεε; Ε, εμείς οι θαυμαστές τση Μοιραράκης, ξέρουμε να διαλέγουμε χρώματα. Για τα περασμένα τι να σου πω; Ζωή να 'χουμε κι εμείς κι εφτούνοι να τσουρουμαδιούνται. Δεν έχω βρει κανένανε να τσι παίζουμε ακόμα, μέχρι να εμφανιστεί κανείς, προσφέρεσαι; Άλλωστε κι εμείς τσι διαφωνίες μας μόνιμα τσι 'χουμε, ας βάλουμε και λίγο μακρυκάντουνο μέσα, να 'χει περισσότερο γούστο! Τι λες;;;

@jimmarg: Βρε ψυχή μου, ωραία τα έλεγε εφτός ο άθρωπος και συμφωνώ το δίχως άλλο! Πίστεψέ με, δεν ασχολούμαι, απλά μ' αρέσει να τους υπενθυμίζω τη θέση τους γιατί που και που παίρνουν ψηλά τον αμανέ και μπορεί να 'χουνε κάνα ατύχημα από το σφίξιμο... καταλαβαίνεις! :-)

Ανώνυμος είπε...

Είναι για να το ρωτάς; Μου προτείνεις να παίξουμε τον τσιλίμπαρδο και να πω όχι; Δεν πάει, κυρά μου! Ζακυθινοί αθρώποι είμαστε.

Unknown είπε...

Έλα και πλησιάζει και το Άγιο Πάσχα! Ωραία επεράσαμε πέρυσι με τον Λαπαθιώτη... Φέτος να βρούμε άλλονε ποιητή να ασχοληθούμε εκτός από το αυγολέμονο και τον οβελία! Έχουμε να ζυμώσουμε και κουλούρια, να βάψουμε αυγά, να πλέξουμε σγατζέτα! Ουουου δουλειές με φούντες!

Ανώνυμος είπε...

Χα!
Τώρα που βρήκες νερό στον Άρη, θα 'ρθω να σου το κλέψω!
Εκτός κι αν με χώσεις σε καμιά βαλίτσα και την κάνουμε από δω, γιατί αλλιώς...

Γεια σου, Danούλα μου!

Unknown είπε...

@dimitris athinakis:
Δημήτρη μου, Δημήτρη μου! Καλώς όρισες στο "εξοχικό" μου! Κάτσε να σε κεράσω ένα μαντολάτο και μετά φύγαμε! Πάμε πίσω στον Άρη, εδώ δεν βλέπω προκοπή...
Σε φιλώ!

Ανώνυμος είπε...

Και δε μου λες κυρά μου, εντάξει με το πότε και το πως, το πού όμως δεν μου τόπες!
Λες να ξανασυγχίσουμε καμμία οικογένεια πάλι; Και του ενός να του τρέμει η κάμερα και του αλλουνού να του πέφτουνε οι λουκουμόσκονες χάμου;

Unknown είπε...

Για μισό λεφτό να βγάλω τη σκορδοσάρα μου στο πεζούλι... Εγώ λέω να απαρατήσουμε το κόσμο ήσυχόνε, να κάμει Πάσκα. Τόμου περάσει, θα ειδούμε. Εγώ πάντως, να σε χαρώ, έχω μείνει με την απορία: εσκοτώθηκε ποτέ κανείς από λουκουμόσκονη;