Πέμπτη 3 Ιουλίου 2008

Τι παιδί είσαι εσύ, παιδί μου;;;


Παλιότερα οι Έλληνες κάναμε παιδιά γιατί δεν είχαμε τηλεόραση και "είχε ο Θεός".

Μετά, κατά την πρώτη δεκεατία του ΠΑ.ΣΟ.Κ., πήραμε τηλεόραση και αρχίσαμε να γινόμαστε "πολιτισμένοι", ασχολούμενοι με τη "φιλοσοφία", έχοντας ξεπεράσει το βιοποριστικό μας πρόβλημα. Έτσι προέκυψε, το παιδί του έρωτα (τέτοιο είμαι κι εγώ), το παιδί της ωριμότητας και αργότερα, κατά τη δεύτερη δεκαετία, το παιδί της μοριοδότησης, προκειμένου να μπούμε στο δημόσιο.

Τα τελευταία χρόνια που έχει σφίξει ο Έλληνας το ζωνάρι (λες και το είχε ποτέ χαλαρό), προέκυψε και νέος τύπος παιδιού: το παιδί της σύνταξης. Έχεις κάμει φυσικά το παιδί του έρωτα (γνωστό και ως παιδί επιβεβαίωσης της γονιμότητάς σου), το παιδί της μοριοδότησης (ώστε να παίρνεις και το επίδομα τέκνων του ΙΚΑ), τα έχεις μεγαλώσει, ίσως να έχουν τελειώσει και το σχολείο και να σπουδάζουν ή να εργάζονται και κάνεις ένα άλλο παιδί ώστε να καταφέρεις να βγεις στην σύνταξη, ως γονιός προστατευόμενου τέκνου, πριν αφήσεις τα κόκκαλά σου στη δουλειά.

Και μην ακούτε κάτι δικαιολογίες του τύπου: "Τώρα που μεγάλωσαν τα παιδιά κι έφυγαν, νοιώθαμε μοναξιά" ή " Έτυχε και είπαμε να το κρατήσουμε" ή ακόμα χειρότερα: "Ο γάμος μας πέρναγε κρίση, ένα παιδί σε ξανανιώνει". Όλα ψέμματα είναι αυτά κι όλα σύντροφοι, για τη σύνταξη γίνονται!

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Egw eimai apla paidaros! ;-) N.K.

Ανώνυμος είπε...

θέλω κι εγώ παίδαρο! ΤΟ ΓΑΤΣΟΥΛΑΚΙ

Unknown είπε...

Να μας ζήσει ο παίδαρος!

P. Kapodistrias είπε...

Υπερφυσικός μπεμπές!!!

Unknown είπε...

@Π.Κ. : Αυτές είναι αγαπητέ, οι καταστροφικές συνέπειες του Τσέρνομπιλ!

:-)

the boy with the arab strap είπε...

ακου να δεις δεν χρειαζεται να κανει κανεις παιδι πλεον , το καλυτερο ειναι ναζει οπως θελει και αν του ερθει και θελει παιδι να υιοθετησει ενα απο ,αφρικη , ασια που ειναι γεματος ο τοπος και ειναι και της μοδας π.χ. μαντονα, τζολι.
και τα παιδια ειναι ετσι γιατι οι γονεις τα εχουν κανει μαλθακα , για κοιτα τα παιδια των μεταναστων τι γατονια ειναι , και κοιτα τα ελληνοπουλα και πες μου.
καλο σκ να εχεις παω για βουτιες .

None είπε...

Τι είμαι;

Ου Τις.

Αλλά της πλατείας.

Unknown είπε...

@κρασί & νερό στα όνειρά μας: Ελπίζω οι βουτιές να βοήθησαν στην χαλάρωση σου!

Συμφωνώ μαζί σου για την ευθυνοφοβία που καλλιεργούμε στα παιδιά μας. Είναι το μεγάλο πρόβλημα της κοινωνίας, κατ' εμένα.

Unknown είπε...

@None: Ποια είμαι; Που πάω; Γιατί;

Στην πλατεία αδερφές μου!