Τρίτη 29 Ιουλίου 2008

Για τα Γενέθλιά σου


Ένας Χρόνος ακόμα πέρασε από τότε που σε αντίκρισα για πρώτη φορά. Που σε κράτησα στην αγκαλιά μου κι άκουσα την ανάσα σου. Που σου τραγούδησα και εσύ μου φάνηκε πως χαμογέλασες. Κι είναι απίστευτο πόσα γίνονται μέσα σε έναν Χρόνο και πόσο άλλαξες, πόσο μεγάλωσες!


Ο χρόνος, όπως λέει και η λαϊκή σοφία, τρέχει σαν νερό και τίποτα δεν είναι ικανό να τον σταματήσει. Είναι το νερό που κουβαλώ στις χούφτες μου και που όσο καλά κι αν τις ενώσω, όσο κι αν τις σφίξω, αυτό καταφέρνει να ξεγλιστράει μέσα απ' τις χαραμάδες και χύνεται στο χώμα. Στα χέρια μένουν μόνο σταγόνες σαν άλλα ίχνη, για να θυμίζουν το γρήγορο πέρασμά του: αναμνήσεις. Μετά στεγνώνουν τα ίχνη και πρέπει να προσπαθήσω πολύ για να επαναφέρω στην μνήμη μου, καθαρές εικόνες του παρελθόντος.


Βλέπω εικόνες του μέλλοντος: Εσένα ακόμα πιο μεγάλο, να σε μαλώνω και να χαμογελάς. Τρομάζω για το τι θα βρεις στο Δρόμο σου και δεν υπάρχει κανένας τρόπος να σε διαφυλάξω από όλα αυτά και καμία περίπτωση να μπορέσω να σου μεταδώσω τη γνώση μου ώστε να καταφέρεις να αποφύγεις τις κακοτοπιές. Θα χρειαστεί μάλλον, όπως τόσοι και τόσοι άνθρωποι, να πέσεις με τα μούτρα στις λάσπες, να ματώσεις το κούτελό σου από πετρίες για να μπορέσει τούτη η γνώση να εισχωρήσει καλύτερα και να παραμείνει μέσα σου.


Έτσι είναι αγαπημένο μου, κάθε πληγή είναι και μια είσοδος γνώσης. Η πληγή επουλώνεται και η γνώση εγκλωβίζεται στα σωθικά μας. Εκτός από κάποιες φορές, που προλαβαίνει και βγαίνει από την ανοιχτή πληγή, πριν ακόμα εκείνη κλείσει κι έτσι την χάνουμε. Όμως μην ανησυχείς, σύντομα θα έρθει η επόμενη ανοιχτή πληγή, να αναπληρώσει το κενό της προηγούμενης.


Κι όταν -σε προχωρημένη πια ηλικία- θα κοιτάς τις αμέτρητες πληγές σου, θα είσαι σχεδόν κενό από γνώση αφού θα καταλάβεις πως στο τέλος τίποτα κανείς δεν ξέρει, έτσι όπως το είπε κι εκείνος ο μεγάλος φιλόσοφος. Και μην αναρωτιέσαι γιατί πρέπει να περάσεις αυτή τη διαδικασία, είναι σαν να ρωτάς : γιατί ζω;


Ένας Χρόνος ακόμα πέρασε. Να σου ευχηθώ "Χρόνια Πολλά" ή "Χρόνια Καλά"; Θα σου ευχηθώ Υγεία και Τύχη. Τύχη πολλή και καλή γιατί αγαπημένο μου παιδί, όλα τα καλά του κόσμου, δεν φτάνουνε ούτε στο μικρό της δαχτυλάκι την Τύχη...


Καλή Τύχη λοιπόν, Παιδί μου!

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά και κυρίως χρόνια καλά....! Να έχεις ότι επιθυμείς (που θα το έχεις!) και να μην στεναχωρείς τη μανούλα.... Περαστικά μανούλα και να τον χαίρεσται!

Your little pony!

Unknown είπε...

Ευχαριστούμε "Μικρό μας Πόνυ" και σου στέλνουμε τα φιλιά μας!

:-)

τζωρτζης ο μουρλος είπε...

:)

P. Kapodistrias είπε...

Από την καρδιά μου ευχές προσευχές!!!

Μηθυμναίος είπε...

Αχ αυτή η τρυφερότητα και η ατέλειωτη αγάπη της μάνας! Οι ευχές μας συντροφιά με τις δικές σου: Ας είναι "Προσευχές", όπως πολύ σωστά γράφει ο "π.κ.". Άλλωστε σε τούτους τους δύσκολους καιρούς χρειάζονται όσο τίποτα.
Χρόνια Πολλά!!!

Ανώνυμος είπε...

Να τον χαίρεσαι!
"Συν Τύχη και χείρα κίνει"!
Αλλά αν είναι να διαλέξω ευχή επαναλαμβάνω τη δική σου "Καλή Τύχη νάχει" και ...όλα τ' άλλα γίνονται.

Unknown είπε...

@Μουρλο-Τζώρτζη: Γεια σου "όμορφε"! Ευχαριστώ... :)

Unknown είπε...

@Π.Κ.: Ευχαριστώ πολύ!

Unknown είπε...

@Μηθυμναίος: Ευχαριστώ κι εσένα πολύ!

Unknown είπε...

@Βασιλικός κι α μαραθεί...: Ορέ ψυχή μου! Κάμαμε μαύρα μάτια να σε ειδούμε! Καλά είσαι ο ίδιος;;;

Ευχαριστώ για τσι ευχές σου τζόγια μου και θα συμφωνήσω με το "Συν Αθηνά (Τύχη) και χείρα κίνει" αλλά ας υπάρχει η Τύχη ως προϋπόθεση και δεν πιστεύω, θα κουνεί και τα χεράκια του το καμάρι μου!

Πάντως μεταξύ μας, πιστεύω ότι την επήρε κληρονομιά την Τύχη, από τσι γονέους του. Σ' εμάς μένει τώρα η εκπαίδευση των χεριών...

Ευχαριστώ!

Unknown είπε...

@Chester: Hey Chester!

Happy Blogging!

(Thanks for choosing my blog for your advert!)

Pink_Fish είπε...

Xίλιες ευχές κι απο μένα για το Λιονταράκι σου (Λιονταράκι στο ζώδιο είναι, έτσι?) Nα είναι κάθε μέρα μαζί του σαν τη πρώτη, και να το δεις όπως επιθυμείς :)

Unknown είπε...

Ευχαριστώ κι εσένα, γλυκό μου Ροζόψαρο!

Ναι, είναι Λιονταράκι σε όλα του!

:-****

Ατσάραντος είπε...

Τι έγινε; Είχαμε γεννέθλια και έχασα το πάρτυ; Ελπίζω να μου κρατήσατε το κόμματι από την τούρτα. Πολύχρονος και μπλόκερ! Έλα να ετοιμάζονται οι νεότεροι!

the boy with the arab strap είπε...

να το χαίρεσαι λιονταρακι !!!!!

Unknown είπε...

@Ατσάραντος: Καλό μου Πτηνό, σου έχουμε κρατήσει τούρτα, μη σκιάζεσαι!

Το παιδί μου μπλόγκερ;;; Ζαμέ των ζαμών! Δήμαρχο θα το κάνω, να βγαίνει στα τηλεοπτικά παράθυρα!!!

Ευχαριστούμε για τις ευχές. Καλές πτήσεις!

Unknown είπε...

@κρασί & νερό στα όνειρά μας: Χίλια ευχαριστώ! Πως πάει η βαρεμάρα;;;

vertzak είπε...

Χρόνια σας πολλά!
Ο πίνακας ειναι υπέροχος.
Dana καλά το είπες Τύχη!!!

Unknown είπε...

@vertzak: Ευχαριστούμε πολύ! Χαίρομαι που σου άρεσε ο πίνακας και Καλή Τύχη και σε εσένα! :-)

darkwhisper είπε...

Πολύχρωμος σαν τον παπαγάλο κι εντοιχισμένος σαν τη γυναίκα του πρωτομάστορα! Πάντα χαρές να σας δίνει και ευχομαι σε 4 χρόνια να φτάσει το 1,50 και να θέλει ακόμα αγκαλιτσες! (Ούπα!) Να κοψομεσιαστείτε! Χαχαχαχααααα!

Vam33 είπε...

Είναι απο τα ωραιότερα κείμενα που έχω διαβάσει στο δίκτυο τελευταία.Πολύχρονος

Unknown είπε...

Vam33, ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια.

Να 'σαι καλά!